Direktlänk till inlägg 11 december 2009

JULMARKNAD!!!

Av Linda Göransson - 11 december 2009 22:31

Hej!

Ja, jag vet Veronica att det varit dåligt med uppdateringen på sidan den senaste tiden. Beror på att jag inte haft tid, lust eller rätta inspirationen... men nu är jag igång igen.

 

Tips inför den kommande helgen är att bege sig till PÅLGÅRD på julmarknad i gisselgårdsskolan. Där kommer nämligen jag att vara och sälja julkort, tunnbröd, dekorerade tändsticksaskar och dekorerade kakburkar som man kan ha sitt "JULKRUS" i.  Riktigt spännande att se hur det går med försöljningen, har inga förväntningar men tycker att det ska bli roligt. Har aldrig gjort något liknande tidigare så ni ska få rapport efter helgen om hur det har gått samt kort från marknaden.

Visst är det konstigt att jag har vetat om att jag ska sälja på marknaden ett bra tag men det var nyss som allt blev klart... att man alltid ska göra klart det sista så sent.

 

Frejafronten tror jag nämligen att hon har kommit in i en trotsålder... grrrr

Hon öppnar dörrar då hon vill ut men stänger inte, hon hoppar över hundgården den är bara ca 2-2.20m hög och när hon hoppat över öppnar hon dörren och går in och lägger sig istället. Den enda j?#¤a dörren hon INTE öppnar är svängdörren in till hundkojan där vi fixat och trixat för att få in värme och att den ska stanna kvar i kojan.... men inte nä...nu är luckan borta och värmer går ut till kråkorna!!!

Ja så kan det vara att ha en lite Freja.... men hon är snäll också ;)

 

I Jan bör jag och Freja lydnads/apport kurs i Östersund som Vorstehklubben ordnar.  Ser verkligen fram emot det, ska bli kul.

 

Nä nu ska jag sova så att jag orkar med julmarknad i morgon... hoppas vi ses där ;)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Göransson - 24 juli 2010 22:53

Här kommer en film där Freja försöker fånga vattenstrålen från vattenslangen. Man kan inte annat än skratta åt henne.   ...

Hej

Av Linda Göransson - 23 juli 2010 19:18

Vet att det inte var igår jag bloggade sist. Som många av er vet har jag inte varit i mitt livs bästa form de senaste 8 månaderna, men nu mår jag bra som aldrig tidigare. Är nu bara ca en månad kvar till vi kommer att bli föräldrar :) Med Freja ...

Av Linda Göransson - 20 januari 2010 23:08

Japp förkyld och hemma från jobbet idag. Vad händer annars i mitt liv nu för tiden??? Jo i lördags var jag till storstan Östersund  och hittade lite nya kläder. I Söndas blev jag bjuden på scrappträff som Jenny och Petra fixat. Mycket trevligt a...

Av Linda Göransson - 13 januari 2010 21:39

Ja... nu är det så att jag kommit in på den skolan jag sökt. Trodde inte jag skulle göra det när man gjort en sen anmälan, men jo jag kom in. Kursen är en diabeteskurs  på halvfart i Umeå. Man läser det mesta hemifrån via datorn och egna studier. Med...

Av Linda Göransson - 8 januari 2010 22:35

HEJ!   Tisdag den 26/1 kl 19.00 är just du välkommen på ljusparty hem till mig på Söat. Jag bjuder på fika. Om du har en vän som också vill komma är det självklart OK. Om du vet vad du vill ha men inte har möjlighet att komma går det bra att g...

Ovido - Quiz & Flashcards