Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

Frejas första tjäderkontakt!!!

Av Linda Göransson - 16 oktober 2009 12:27

JAPP! Nu blir man bara lite stolt. Idag när jag, pappa och Freja var ut i skogen så plötsligt ser vi en tjäder en bit längre bort. Vi närmar oss och plötsligt ställer sig Freja för tjädern. Stod en lite stund tills jag försökte få henne att leta reda på fågeln, tjädertuppen flyger upp men bakom några buskar så Freja ser inte fågeln flyga iväg.

Det syntes att hon tyckte det var roligt, det väcks liksom något i hennes ögon i kontakt med fågel (eller så är det bara matte som inbillar sig att det är så :-)


Ha det gott



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Göransson - 24 juli 2010 22:53

Här kommer en film där Freja försöker fånga vattenstrålen från vattenslangen. Man kan inte annat än skratta åt henne.   ...

Hej

Av Linda Göransson - 23 juli 2010 19:18

Vet att det inte var igår jag bloggade sist. Som många av er vet har jag inte varit i mitt livs bästa form de senaste 8 månaderna, men nu mår jag bra som aldrig tidigare. Är nu bara ca en månad kvar till vi kommer att bli föräldrar :) Med Freja ...

Av Linda Göransson - 20 januari 2010 23:08

Japp förkyld och hemma från jobbet idag. Vad händer annars i mitt liv nu för tiden??? Jo i lördags var jag till storstan Östersund  och hittade lite nya kläder. I Söndas blev jag bjuden på scrappträff som Jenny och Petra fixat. Mycket trevligt a...

Av Linda Göransson - 13 januari 2010 21:39

Ja... nu är det så att jag kommit in på den skolan jag sökt. Trodde inte jag skulle göra det när man gjort en sen anmälan, men jo jag kom in. Kursen är en diabeteskurs  på halvfart i Umeå. Man läser det mesta hemifrån via datorn och egna studier. Med...

Av Linda Göransson - 8 januari 2010 22:35

HEJ!   Tisdag den 26/1 kl 19.00 är just du välkommen på ljusparty hem till mig på Söat. Jag bjuder på fika. Om du har en vän som också vill komma är det självklart OK. Om du vet vad du vill ha men inte har möjlighet att komma går det bra att g...

Ovido - Quiz & Flashcards