Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Uppdatering

Av Linda Göransson - 20 januari 2010 23:08

Japp förkyld och hemma från jobbet idag. Vad händer annars i mitt liv nu för tiden???

Jo i lördags var jag till storstan Östersund  och hittade lite nya kläder.

I Söndas blev jag bjuden på scrappträff som Jenny och Petra fixat. Mycket trevligt att träffas och skrappa tillsammans. Gott fika och trevlig samvaro...Kan det bli bättre??? Vi har bestämt att det ska bli fler pysselträffar i år än vi hade i fjol. Då blev det två st men vi började i okt el. nov så vi var ju duktiga ändå med tanke på hur sent vi började.

 

Freja tycker det är  bättre att vara ute nu när det inte är över 20 minusgrader. Förra veckan började vi en lydnad/apport kurs, var då ca -25 grader, vi höll till i ett ridhus men inte att kylan stoppade oss galningar :-) Vi höll oss varma med rörelser. Kursen kommer att sträcka sig över våren och några tillfällen i sommar då vattnet är varmare än nu... Hur kul som helst att komma igång med ett gäng som har samma intresse och liknande mål.

 

Jobb...??? Jo det är så att i måndags em  var jag på intervju angående ett vick som sträcker sig till sista maj....och i tisdags morse ringde chefen och sa att JAG...av alla (fem) fått jobbet!!! Det är på en hälsocentral. Det ska

bli roligt att testa på ytterligare en arbetsplats, tur att jag jobbat på en hälsocentral tidigare så man vet vad det innebär. Börjar i feb.

 

I kväll har vi tillsammans med kompisar bokat stuga i storhogna. GUD vad jag längtar. Vi hart redan tittat ut vad vi ska ta för behandling på SPA som finns där. Det kommer verkligen bli en helg att längta till!!! Hoppas bara vi har någon i vår närhet som kan ta sig ann lilla hjärtat. 

 

Det var lite från mig...




 
 
Anna Hallin

Anna Hallin

21 januari 2010 00:46

Hej Linda!
Længe sedan nu! Synd att vi inte kunde ses då vi var till Åre men det får bli en annan gång....som du ser på bokstæverna ær jag i Norge och jobbar...i Ahus utanfør Oslo . Kul med ditt nya jobb och skola ska du børja oxå! Lycka till:)

http://www.annahallin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Göransson - 24 juli 2010 22:53

Här kommer en film där Freja försöker fånga vattenstrålen från vattenslangen. Man kan inte annat än skratta åt henne.   ...

Hej

Av Linda Göransson - 23 juli 2010 19:18

Vet att det inte var igår jag bloggade sist. Som många av er vet har jag inte varit i mitt livs bästa form de senaste 8 månaderna, men nu mår jag bra som aldrig tidigare. Är nu bara ca en månad kvar till vi kommer att bli föräldrar :) Med Freja ...

Av Linda Göransson - 13 januari 2010 21:39

Ja... nu är det så att jag kommit in på den skolan jag sökt. Trodde inte jag skulle göra det när man gjort en sen anmälan, men jo jag kom in. Kursen är en diabeteskurs  på halvfart i Umeå. Man läser det mesta hemifrån via datorn och egna studier. Med...

Av Linda Göransson - 8 januari 2010 22:35

HEJ!   Tisdag den 26/1 kl 19.00 är just du välkommen på ljusparty hem till mig på Söat. Jag bjuder på fika. Om du har en vän som också vill komma är det självklart OK. Om du vet vad du vill ha men inte har möjlighet att komma går det bra att g...

Av Linda Göransson - 21 december 2009 19:17

HEJ!   Det är inte alla dagar man är på 100 års kalas, men idag var en sådan dag, vi har firat våran granne Brita som blir 100 år idag. Hon bor hemma själv och klarar allt själv utan hjälp... (ja hon får lite städhjälp ibland, men vem skulle inte...

Ovido - Quiz & Flashcards