Alla inlägg den 28 september 2009

Av Linda Göransson - 28 september 2009 08:12

HEJ!

I helgen hade vi 10 årsjubileum sedan min klass slutade 9:an. Vi höll till på "Hussen" med god middag och trevligt sällskap. Kul att träffa de personer som man inte sett på ca 10år. Vi höll ut ett bra tag efter midnatt, kom hem vid halv tre ......och upp när "lilla hjärtat" ville att det skulle vara morgon vid 7.40. Inte nog med det så så stod jag redo som "pärupptagare" vid halv 11. Vi var fyra som hjälptes åt så det gick himla smidigt att få knölarna ur jorden.  Efter dagens bravader blev det sedan en lugn söndagskväll.

Idag ska jag ta en promenad i skogen med Freja, åka till mormor och morfar, putsa fönster... och ...och ....mycket mera. Tur (ibland) att jag har en hund som väcker mig TIDIGT.



  

Här är Freja för ca en vecka sedan då vi var ute på "skogsvana" träning.


Ovido - Quiz & Flashcards