Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Linda Göransson - 24 mars 2009 21:38

Hej!

Var ett tag sedan jag skrev nu och det beror på att jag varit i storstan. Först på vildmarksmässan tillsammans med svärfar, där vi stod i tre dagar och predika om Zorb, Ragunda och allt där emellan som man kan ljuga ihop. Kul var det iallafall. Gissa om vi var trötta i benen den tredej dagen. Men den tredje dagen var bara början på min vecka i Stockholm. Måndagen efter mässan började jag på Astrid Lindgrens barnsjukhus. (Jobbar för ett bemaningsföretag). Veckan gick bra och redan på eftermiddagen sista dagen blev jag tillfrågad om att komma tillbaka. Det känns ju bra iaf, har ju inte skrämt ihjäl dem då! Skönt var det att komma hem, men ni ser ju på bilden vad jag möttes av. .....


Jag: Men du måste väl se att blommorna behöver vatten! du har ju till och med öppnat fönstret för att mata fåglarna vilket innebär att du måste ha böjt dig ÖVER blommorna ?????

Anders: Ja, men jag tittade inte på dom. Jag ser inte sådant.


Det är ju helt OTROLIGT!!!! Får se om det blir plastblommor i rabatten i sommar då jag inte är hemma.


Idag har jag haft kontakt med bemaningsföretag från Norge. Hade intervju i morse och i em kom biljetten, åker 20 april och kommer hem 10maj.


HEJHOPP


Ovido - Quiz & Flashcards