Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Linda Göransson - 6 juni 2009 11:41

Hej!

Nu har jag varit hemma sedan i torsdags. Det finns inget skönare än att komma hem! Jag och Anders träffades i dörren innan han åkte med sina kompisar på Traktormässa till Jönköping, han kommer hem på söndag em och jag åker till stockholm med mamma på söndag fm. Vi ska dit för att se på Bruce Springsteens och sova på hotell. Ska bli kul!

Nästa gång jag och Anders ses är på tisdag.... ush va länge...


Igår var jag hem till mor och far, blev bjuden på middag. Jag och Anna var ut och gick en promenad med hundarna och på kvällen tog vi en ridtur med Silver.


Idag ska jag till mormor och morfar, mormor fyller år så det blir nog storfika om jag känner henne rätt. Sedan måste jag packa om min väska....kul att jag inte behöver tänka "jobb" denna gång då jag ska packa!


Ha de gött



Ovido - Quiz & Flashcards