Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Linda Göransson - 8 juni 2009 19:57

Nu har jag och morsan sett Bruce och gjort stan osäker.... inte nog med det har jag lärt mig hur man fortast trycker ner en varmkorv med bröd  på snabbaste sätt och lärt oss hur man fortast kan få in efterätt efter maten

 (hihi mamma)


Brucan var fantastiskt bra, helt suveränt att få vara med om en sådan konsert!!! Riktigt kul. Efter konserten åkte jag och Bruce på efterfest till ett tufft inneställe här i Stockholm....säger inte vart....hemligt!!!

Lägger ut kort från konseren när jag kommer hem.....(inte från efterfesten eftersom jag då inte hade tid att ta  kort  ;)


Nu har jag och mor nyss varit ut och ätit en god middag. I morgon åker vi hem. Är kul att vara på semester men ska bli skönt att komma hem.


Nä nu är morsan på språng....bästa att skynda...... stureplan nästa!!!


Kram Linda



Ovido - Quiz & Flashcards