Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Linda Göransson - 26 juni 2009 23:11

Ja då är det helg... har ingen helgkänsla i kroppen. Har inte fått något mera jobb....men jag håller tummarna för att de ringer i helgen.


Det blev ingen tur till gamelbyn idag... men en rundvandring i Fredrikstad. Hittade jätte fina rosenbuskar som jag knäppte kort på.

Har även hunnit med att sola och läsa bok idag...ja ni ser ju vad jag läser nu för tiden.


I kväll fick jag en ny sambo, alltid trevligt med lite sällskap.


Ja Maria, det kanske är så att det ligger i släkten det där med ormrädsla....men jag spädde på den lite för min bror... hihihi


Nu ska jag försöka vända tillbaka dygnet...till det normala. Blev uppe länge i går kväll (läs natt).


Har tagit ett kort på lägenhetshuset jag bor i nu. Till höger om den gula bilen har jag min balkong.

Kramar Linda


Ovido - Quiz & Flashcards