Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Linda Göransson - 22 juni 2009 18:04

Hej! Kom nyss "hem" till min nya bostad för två veckor framöver. Är en riktigt fin och bra lägenhet, stor uteplats, ett stort frysskåp, är bara jag som bor här nu så jag ska va tyst om att köttfärsen denna gång  :-)  

Har räknat till ca:480 filmer och en STOR tv så det är bara att komma till mig på bio om ni har vägarna förbi. Nu ska jag göra mig lite hemma här och vila eftersom jag ska jobba i natt. Resan gick bra, är betydligt lättare att åka en andra gång när man vet vart man ska vid alla byten av tåg och flyg. Är även lättare att komma på en arbetsplats där jag vet vilka som jobbar och hur det fungerar.


Här kommer några kort från lägenheten + ett kort från midsommar som jag tycker ser lite roligt ut då vi spelar strutfotboll och ett kort på de fem rosetter jag gjort till Ragunda Brukshundklubb som har utställning till helgen.


(Jenny och Kikki ni får lycka till med det som återstår av planering och fixande inför utställningen.....trots att jag inte kan vara med ;-) 


///Linda


Ovido - Quiz & Flashcards