Alla inlägg den 4 april 2009

Av Linda Göransson - 4 april 2009 18:25

Eftersom Anders köpte en ny cykel förra helgen var det idag dags att ta en provtur. Blev en sväng på byvägen. Blir avis, jag vill också ha en ny cykel!

Av Linda Göransson - 4 april 2009 11:44

Vad som lurade mig på första april? Jag frågade brorsan hur det gick i stan när han skulle in och gipsa om sin arm och fick till svar

 "jo det gick bra, men bilen blev påkörd på parkeringen och föraren smet"

 VA skrek jag, det var det jävligaste...och föran smet?

 "Ja, såg du inte hur bilen såg ut när du kom hem? Hela sidan intryck och bla bla bla....  när han börja flina förstod jag att han bara lurade mig. Jäkla unge.

 Hur går det för mig med jobbet i väster? Var till 99% bestämt, väskor packade transport klar och då ringer de och säger att det inte blir något. Gud vad less jag blir!

Nu ska jag ta en promenad.

Ovido - Quiz & Flashcards