Alla inlägg den 25 april 2009

Av Linda Göransson - 25 april 2009 05:03

Klockan är 05.03 och jag har nyss ätit en yoghurt för att vakna till lite i hjärnan, är inte lätt när man börjar bli trött och måste sitta tyst, vaken och på gevakt om det händer något.

Fördriver min tid med att titta runt på olika scrapbookingsidor, vill hem till mitt lilla krypin= pysselboa när jag ser allt pyssel på andras bloggar.

Jag har nu även tid att studera vad tradera,budera och alla scrapsidor har för roligt att sälja på mig, det är inte svårt att övertala sig själv i detta trötta tillstånd.

"JA Linda handla, ja det klart, gör det bara, de där promarkerpennorna behöver du absolut, och de där stämplarna, och åååååååå vad fint papper!!! Ja det är inte lätt!

Har även designat mig ett visitkort i natt, kan nästan relatera det till datascrapbooking, ni ska få se när det kommer, snyggt blev det så klart.

Bara 2 1/2 tim kvar nu

Kram


Ovido - Quiz & Flashcards