Alla inlägg den 24 april 2009

Av Linda Göransson - 24 april 2009 23:44

Blev ju inte den tur vi tänkt oss i dag, men då Anna vakna efter att ha sovit ett tag efter nattjobbet gjorde vi en promenad, en promenad uppför..uppför och uppför backen tog aldrig slut så efter 1.5 tim gav vi upp och vände om hem. Ååå vilka rumpor vi kommer att ha fått när vi kommer hem!  En mycket trevlig tur med trevligt sällskap blev det iaf. När vi nästan var hemma sprang vi på denna gräsmatta full med påskliljor. Några kort på utsikten blev det också från promenaden. Det är helt otroligt vilken utsikt det är här!

Kommer även med en bild på barnahagen där vi bor.

P.s kolla in Anna Hallins blogg, hon skriver också härifrån. 

Av Linda Göransson - 24 april 2009 13:39

Uppgradering av mitt rum i källaren. Sofia åker hem idag, hon har packat ihop sina saker och så fort det var klart la jag beslag på sviten. Inte dumt, hoppas den sängen är bättre, så att man kan sova ut och inte vakna med ryggont. Ni ser även utsikten från sviten i barnahagen!

Av Linda Göransson - 24 april 2009 11:01

Här kommer bilder från "innestället" i byn, cafe VAD som jag Sofia och Anna var på igår.

Samt en bild på mig när  vi är på väg till fiket. Inte så dum utsikt va?

Av Linda Göransson - 24 april 2009 10:49

Hej

Mitt internet har fungerat i ca 30 min nu. Men ni ska veta att jag inte rört mig ur fläcken. Första gången jag kom ut på nätet i morse varade det i tre min, jag var då tvunengen att ställa i från mig datan för att ta äggen från spisen som hade kokat 10 och när jag kom tillbaka var det kört. Man blir less, finns inte mycket annat att göra här när vädret är piss. Vi som skulle gå på tu idag också men hur kul är det om man inte ser något för alla mörka moln och regn. Igår var det strålande sol, verkligen som en sommardag. Men då jobbade jag.

Ovido - Quiz & Flashcards