Alla inlägg den 21 april 2009

Av Linda Göransson - 21 april 2009 23:47

Har nu gjort mina pass för idag. Har gått bra, mycket att lära men har ju några intro pass kvar. Jobbar kväll i morgon så på förmiddagen ska jag gå på tur, hoppas det är fint väder. Ni ska få se fina kort från turen i morgon! Det är så otroligt fint här.

Nu ska jag gå och natta.

Sov gott

Av Linda Göransson - 21 april 2009 16:36

Klockan ringde vid 06.15, var inte utvilad trots att jag somnade vid 21 i går. Men Så fort jag kom upp fick i mig lite havregrynsgröt utan mjölk (har inte varit på affärn än)och lite te belev jag piggare. Min tanke var att äta en bra frukost för här i Norge blir det väl ingen vanlig lunch som man är van hemma. Och mycket riktigt tänkt, vid ett idag var jag hungrig, de övriga hade ju fått i sig sin muffins, kaffe och cigg som lunch. Jag tog och värmde min mat och åt iaf ´"riktig" lunch.

Har varit en lugn och trevlig dag, varit ut och åkt bil, sett vitsippor och påskliljor som blommar för fullt. Jag som tydligen var planerad att jobba redan från i går kväll har nu en kväll att ta igen på min inskolning. Vet inte hur det är planerat eftesom jag kom hit vid 18 tiden igår? Men så kan det bli. Jag ska ta igen den kvällen redan i kväll, är hemma nu ca tre tim och ska tillbaka för att få genomgång på allt kvällsgöra.

Vill bara tacka dig E-B för allt positivt stöd från din sida. Det stämmer allt du sagt!

Visar bilder på omgivningen och mitt nya rum för tre veckor frsamåt.

KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards