Alla inlägg den 28 april 2009

Av Linda Göransson - 28 april 2009 22:13

Sista kvällen med gänget....eller vad ska man säga...är första kvällen jag sitter själv i barnahagen.

Efter jobbet idag gick jag en promenad runt byn, har varit strålande väder....riktig sommar!!!!

Imorgon blir en lång dag, åker härifrån 06.00 till Trondheim, där jag möts upp av min chef i norge. Vi ska ta en fika och jag ska bli visad deras kontor.

Kl 16 tar jag Nabotåget till östersund och hoppas på hämtning av min Älskling!

Av Linda Göransson - 28 april 2009 16:14

Den 10 Maj blev plötsligt den 29 April! Dagen jag skulle ha åkt hem, men så blir det inte. Åker härifrån redan i morgon, är hemma till kvällen. Så kan det bli. Tråkigt, jag som verkligen har tyckt det varit underbart här, men det är ALLTID skönt att komma hem också! Börjar längta nu när jag vet att det är nära.

KRAM

Av Linda Göransson - 28 april 2009 06:55

GRATTIS  mamma på födelsedaen!

Ovido - Quiz & Flashcards