Alla inlägg den 30 april 2009

Av Linda Göransson - 30 april 2009 12:19

Hej!

Kom hem vid 22 tiden igår. Gissa om jag sovit gott i min egen säng? Sov som en prinsessa...ända till 10. Idag ska jag bara ha en skön hemmadag. Bara göra det mest nödvändiga, som att dricka kaffe, gå en promenad och .....ja mer vet jag inte nu.

Chefen från norge ringde nyss och undra om jag vill åka på jobb nästa vecka...men jag har redan bokat mig till Fredrikstad mellan 6-18 Maj genom ett annat bemaningsföretag. Vill inte riktigt säga till henne att jag jobbar till ett konkurerande bemaningsföretag så jag drog en vitlögn om att jag fått jobb här hemma.

När jag kom hem igår fick jag till min glädje se att mina blommor LEVER! De har börjat blomma och ser ut att va i fantastisk form. Kan de va att det fått vatten? Tack min älskling!

KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards