Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Linda Göransson - 5 maj 2009 12:05

Snart resklar igen, håller på att packa om väskan för en ny norgeresa i morgon. Denna gång blir det en barnavdelning, samma avdelning som jag har bokat mig på senare i sommar. Hoppas bara att den är bra så man inte behöver oroa sig inför nästa resa dit. Men det ska väl inte behövas hoppas jag.

Det är lite stök att fixa med så här innan avresa, måste......

¤ Omboka klipptid

¤ Skicka in massor av papper till olika ställen.

¤ Handla upp mig på svensk mat.

¤ Tvätta klart det jag ska ha med mig.

¤ Åka till Hoo med resväskan jag har lånat, mor och far ska ha den själv eftersom de åker till Kreta på semester :) Hoppas ni får det härligt!!!


...och säkert är det massa mera saker jag måste fixa men det kommer jag på sent i kväll.

Ha de

Ovido - Quiz & Flashcards