Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Linda Göransson - 11 maj 2009 20:50

Hej!

I morse när jag vaknade var min första tanke att jag drömt...om valpen alltså... fick nypa mig för att se om jag var vaken!!! och det var jag. Det är SANT!


Det här var en otroligt lång måndag på jobbet. Hade bara två barn att ta han om, och de åkte hem mitt i dagen. Dessutom var jag enda svensk på jobbet, alltid lättare när det finns någon mera i samma situation. De andra hade inte heller många patienter, i kväll var det tre barn på sex personal så det var tur jag inte hade dubbelpass. 

På onsdag hoppas jag på att åka och hälsa på Lena som bor i Bullarn (tror jag, ha jag rätt?). Men det var inte det lättaste att hitta en förbindelse dit härifrån. Men det blir nog buss isf med lite omvägar till strömstad, därifrån får jag se hur det blir sista biten.


Nu ska ni få se lite kort från gatan som jag bor på, huset och toan, sist jag la ut kort glömde jag ju toan som dessutom är nyrenoverad.

Ovido - Quiz & Flashcards