Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Linda Göransson - 16 maj 2009 18:29

Ja då är ALLT kött uppätet av mina 1200gr köttfärs, hälften köttfärssås och hälften tacogratäng som nu är uppätit till sista slicken...I morgon blir det pölse, kakor och massor av annan mat som avdelningen bjuder på. Är det 17 maj så är det!


Nu ska jag till Elsa och se på hennes nya hus, hon har flyttat från sitt lilla rum idag. Sedan kommer vi att gå hit till mig....ja det blev så eftersom det inte fanns någon tv i huset...inte än iaf...men det skulle komma. Så det blir vin och melodifestival hos mig!!!


Jobbet då..................ja.. ska jag vara riktigt ärlig så har det varit en riktigt tråkig dag...är så lung....men det är ju bra att barnen är friska...Att jag skriver det här kommer jag få äta upp och jobba häcken av mig sista passet i morgon. 


Bäst jag städar lite då, eftersom det blir jag som är värden!


Ovido - Quiz & Flashcards