Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Linda Göransson - 6 maj 2009 19:38

Jag är ute på nätet, har provat en längre tid nu men det har bara blivit sidan kan inte visas trots att jag är ansluten och har utmärkt signal? Någon som vet varför ?????

Men helt plötsligt när  jag sitter och äter min tomat/basilika soppa så ploppar Aftonbladet upp (min startsida). Ååå jag på datorn och skriver ett inlägg om att jag kommit fram och jag lever. Kom fram trots att min kära chef skulle skicka karta och beskrivning dit jag skulle bo men hade glömt det. OJ DÅ!  ja det är inte alltid lätt att åka ut på dessa uppdrag. Men jag hittade mig fram ändå, det finns ju folk att fråga.

Dessa normän!!!! HUR TROR DE ATT JAG SKA FÖRVARA MITT ÄLGKÖTT PÅ 1200gr UTAN FRYS!!!!!!!!!!!???????????? Ja det är sant, de finns ingen frys för all min sverigemat, så nu är det bara att äta medans det är färskt!

höres mera sedan det kommer någon!

Ovido - Quiz & Flashcards