Direktlänk till inlägg 1 april 2009

April April!

Av Linda Göransson - 1 april 2009 19:50

Har ni blivit lurad idag??? Det har jag, fast bara lite... väldigt lite.... av brorsan. Du ska få igen!

Hur går det för mig då? Jo igår var jag till Veronica och hade en pyssel eftermiddag. Blev ett armband och en lo (för er som inte vet vad "lo" betyder så är det en layout, alltså en scrapbookingsida). Blev inte helt nöjd som ni ser på bilden men den kan ju få ligga och gro till sig ett tag.    Veronica fick till några påsk kycklingar att hänga i påskriset, bäst att inte kusin tar fel kyckling och hänger upp i riset! För som ni ser försöker Veronica att efterlikna en kyckling. (hihi) Du är jätte söt som kyckling Veronica! Var en mycket trevlig em, blev bjuden på middag också.

Idag har jag fått goda tips av en vän angående jobb i Norge. Har jag nu tur så kan det bli avfärd redan i morgon. Blir då borta en vecka i Fredrikstad. Fick en lång lista med mig om allt som är bra att ha inför jobb i väster. Det var ris, kött, smör, bröd, kryddor, hårdbröd, bacon, korv, kassler, havregryn, sylt, krossade tomater, regnkläder, bra skor, bra kläder osv. Verkar som att jag inte ska göra annat än att äta.

Tack så mycket för alla bra tips!

Nu ska jag titta om det är något att se på tv.

Kram


 
 
Veronica

Veronica

2 april 2009 13:38

Tackar tackar, jag ska försöka visa kusin din vem som ska hänga i riset senare :P
Men nu vill jag höra om luret din bror gjorde =) Alltid kul. Ingen luraded mig förutom med det där smset som jag skickade dig :P Ja hade fullt upp med att spy :P

http://www.veronicabsl.blogg.se

 
Veronica

Veronica

3 april 2009 17:13

Jag hittade en bra sida med olika stämplar och grejer för det vi pysslar med! =) Så jag ville bara dela med mig http://kortmakaren.se/shop/

Kram

http://www.veronicabsl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Göransson - 24 juli 2010 22:53

Här kommer en film där Freja försöker fånga vattenstrålen från vattenslangen. Man kan inte annat än skratta åt henne.   ...

Hej

Av Linda Göransson - 23 juli 2010 19:18

Vet att det inte var igår jag bloggade sist. Som många av er vet har jag inte varit i mitt livs bästa form de senaste 8 månaderna, men nu mår jag bra som aldrig tidigare. Är nu bara ca en månad kvar till vi kommer att bli föräldrar :) Med Freja ...

Av Linda Göransson - 20 januari 2010 23:08

Japp förkyld och hemma från jobbet idag. Vad händer annars i mitt liv nu för tiden??? Jo i lördags var jag till storstan Östersund  och hittade lite nya kläder. I Söndas blev jag bjuden på scrappträff som Jenny och Petra fixat. Mycket trevligt a...

Av Linda Göransson - 13 januari 2010 21:39

Ja... nu är det så att jag kommit in på den skolan jag sökt. Trodde inte jag skulle göra det när man gjort en sen anmälan, men jo jag kom in. Kursen är en diabeteskurs  på halvfart i Umeå. Man läser det mesta hemifrån via datorn och egna studier. Med...

Av Linda Göransson - 8 januari 2010 22:35

HEJ!   Tisdag den 26/1 kl 19.00 är just du välkommen på ljusparty hem till mig på Söat. Jag bjuder på fika. Om du har en vän som också vill komma är det självklart OK. Om du vet vad du vill ha men inte har möjlighet att komma går det bra att g...

Ovido - Quiz & Flashcards